1) Hvem er garantien gjeldende for
Garantien gjelder for alle våre kunder som som har utført en klipp eller kjemisk behandling i en av våre salonger. Garantien omfatter ikke produkter, varer eller tjenester levert av 3.part.
2) Nærmere om garantien
Garantien gir deg som kunde en trygghet i at Föhn alltid vil gjøre sitt for at du som kunde blir fornøyd.
Garantien gir deg som kunde en rett på å få tilbudt en ny kostnadsfri time innen 48 timer (etter at du har innlevert garanti-skjema på våre nettsider) dersom du ikke er fornøyd med resultatet. Skulle Föhn ikke være i stand til å tilby deg ny time innen nevnte 48 timer, får du pengene tilbake for den behandlingen du ikke er fornøyd med. Med 48 timer menes 2 virkedager.
For å kunne benytte deg av garantien må vi har mottatt innsendt garantiskjema senest 1 (én) uke etter din time hos oss.
3) Forutsetninger og forbehold
Garantien gjelder ikke dersom du etter din time hos Föhn har vært hos en annen frisør og/eller endret på resultatet på egen hånd.
Dersom Föhn tilbyr deg en time innen 48 timer etter innlevert garantiskjema har Föhn oppfylt sin plikt av garantien. Skulle du ikke ha anledning til å benytte deg av den tilbudte timen vil Föhn likevel tilby deg en kostnadsfri time på et senere tidspunkt om dette er ønskelig, dog innenfor 1(én) kalenderuke.
Garantien er gjeldene frem til Föhn eventuelt skulle velge å avvikle garanitordningen. Har du hatt en time i tidsrommet hvor garantien har vært gjeldende har du krav på å kunne benytte deg av ordningen.
Föhn forbeholder seg retten til å frata deg som kunde muligheten til bruk av garantien dersom det fattes mistanke om misbruk av garantiordningen.